Räknas ljushopp?

3,5 månader har gått sen jag var riktigt tjock. Tjock av barn i mage alltså. Ungefär var 3,5 år så får jag infall och vill börja träna. Det har funkat i runda slängar 3,5 vecka sen ligger jag där och hånglar med chipspåsen igen. Jag har aldrig riktigt brytt mig tillräckligt för att jag ska sugas in i träningen. Men nu är kroppen at its worse och det har gått 3,5 år så nu är jag där igen. ( LÄS: tror jag ska tappa 10 kilo och få magrutor bara genom att köpa gymkort ) 

Men jo, jag tänkte prova komma i form. Min rygg och bål är helt slut sen två graviditeter, två års bärande på höften och en vaginal förlossning. Sen vore det ju nice att komma i en strl 38 igen utan att magen hänger utanför liksom. 
Så vad har jag gjort? Jo all träning måste ju börja med nya träningskläder. ( nu hör ju hur kul jag tycker det är med träning ... ) så igår sa det klick klick och ett paket kommer med posten om 2 veckor. 

Så igår var alltså peppen enorm. I morse not so much då jag för tillfället har ägglossning och är lika uppblåst som en ballong, men som utbyttes mot känslan av att ha en fotomodellskropp när jag åt en morot istället för choklad framför teven efter kidsen lagt sig. 

Så. Beach 2015, nu kör vi va? 

PS. Jag behöver pepp, uppmuntran, beröm, sparkar i rumpan och någon som svär i ansiktet på mig att masa mig ut och gå, springa, lyfta, böja. Annars dröjer det 3,5 år till nästa gång och nu fler nyinköpta träningskläder i ännu större storlekar. Hjäääälp mig då! DS. 

Jag SKA ta av prislapparna den här gången. 

Kommentera här: