Postpregnant makeover

Nu ligger graviditeten bakom mig. Men det tar tid att vänja sig vid allt jag nu får göra igen. Tänk att jag kan få avnjuta ett glas vin när barnen sover igen. Tillsammans med goda ostar utan att behöva tänka alls. Att kunna äta blodigt gott kött med en kall öl till. 
Men som sagt, det har inte kommit till mig än och jag har ingen brådska. Jag har fullt upp med annat. 

Men något som har dykt upp i huvudet nu när den stora magen är borta och gravidkilona och magen börjar dra ihop sig och minska, är att jag vill göra en liten makeover. Jag funderar på att kapa av håret lite. Jag tänker mig en halvlång page kanske? Och färg? Riktigt blekt  kritvit eller grå/askblond. 

Känns som jag vill fräscha till mig lite innan den stora 30-årsdagen. Göra om mig lite. Vad tror vi? Jay är skeptisk, han älskar mitt långa hår haha. 















1 mami:

skriven

Men gört,man känner sig per auotomatic mkt snyggare,fräschigare....
:-p
Å sen kan du gå på fotvård oxå när du ändå håller på ....

Kommentera här: