Nu nu nu!

Här är lite inspiration för min postpreggomakeover!


Gillar färgen nere till höger och alla tre av de övriga frisyrerna. Lätt, luftigt och rakt ( eftersom det är mitt hår vi snackar om ) 

Vad tror ni?

Boka tid nu nu nu? 
1 Erika:

skriven

Frisyren längst upp till vänster röstar jag för! Jättesnygg! Och Jay får bara gilla läget... Vilket han kommer förstå då du klippt dig! :)

2 TiNA:

skriven

Jag har precis gjort en sån där grej, nu är ju min son visserligen 1 år men det var dags för en förändring, vart en page dvs av med ca 3 deci hår och bort med ombren och i med en avfärgning och vips så var de ingen utväxt kvar och en relativt lättskött frisyr ;-)
Så mitt tips blir då givetvis, gööört, de växer ut igen!
(har btw hittat hit via nån som tipsade om en skön morsa som inte skrev om rosa moln och gulligull i samband med grav. och barn och precis så kände jag med ;-)

Kommentera här: