Avslag...

En nyförlöst mammas avslags-utveckling. ( den rubriken hittar ni inte på många böcker inte! Patent på den! )

Vecka 1: Du snor med dig ett extra par nättrosor från BB då det är helt otänkbart att du någonsin kommer kunna bära dina sexiga små rosa trosor igen eftersom du numera vandrar omkring med vuxenblöjor dag som natt och det praktiskt taget forsar ut .... Grejs ur dig. Och blod. I mängder.

Vecka 2: Kan man tvätta nättrosorna? Äh spela roll om det är en blodfläck här eller en blodfläck där, Apotekets 5-mil långa bindor döljer ju dessa så smidigt så. Synd att de sticker upp ur byxan bara. Fast det gör ju nättrosan också...

Vecka 3: Åh vilken lyx! Handla bindor på affären igen! Nu ska vi se. Måste. Ha. Något. Med. Minst. 5+ droppar på. Maximal uppsugningsförmåga. Extra långa. Extra breda. Ååh det finns med vingar, för att hålla allt på plats i... Ja de fulaste, största trosorna jag kunde hitta i lådan.

Vecka 4: - äääälskling, vill du lukta?! Jag har nästan inget avslag alls längre och dessa super-trosskydden har en döljande doft inbyggt i dom så jag luktar rosor och hallontårta och sommarängar, allt kombinerat i ett! Det funkar till och med när jag råkar kissa på mig lite eftersom jag inte gjort mina knipövningar. Men kooom å lukta då så får du se själv vilken genialisk uppfinning detta är!!

Travis!! Vill du komma å titta på mammas nya intimskydd?.... Erhrmm.... Inte? ... Kai? Någon?

Är det konstigt att jag har tvättat båda paren nättrosor och att dom även ligger bland mina vanliga trosor i lådan nu?

Jag behöver eventuellt ta mig mitt första glas vin och återgå till livet utanför.

 

Kommentera här: