Öron som blöder

Mina öron blöder!! 
Min 2-åring har ett munläder av sällan skådat slag. Munnen går i ett från morgon till kväll. Just nu är det mycket tjat dock så mina öron verkligen blöder. Allt ska upprepas 25 gånger trots att man svarar honom. Sen ska även allt vi säger härmas och så pratar han för sig själv, och med oss och så sjungs det osv osv i all oändlighet, amen.

Men mitt i allt tjat så kommer ju ändå de där underbara sägningarna. De där man stannar upp och bara undrar var de får allt ifrån.

Idag:

Travis: Bye bye mummy, bye bye daddy! 
Jag: bye bye Travis, vart ska du då?
Travis: Jobbet
Jag: Ok, vart är det då?
Travis: Affärn! Betala... 

Häromdagen:
Travis kommer med min mobil och säger: Travis ringa mormor...
Hur gulligt som helst att han gått och tänkt på mormor ville prata med henne.

Man önskar ögonblick som dessa kunde hunnit fångats på bild. 

En annan fin ögonblicksbild.. 
1 Åsa:

skriven

han är så gosig :)

2 Åsa:

skriven

han är så gosig :)

Kommentera här: