Vi är på semester!

Oj hej! Det händer saker i parti och minut! Travis har fyllt 2 år, jag har klivit över 30-strecket och just nu är vi i England på lite semester hos svärisarna. 
Veckan här är snart över, det har gått fort. För fort nästan. Jag skulle gärna stanna en vecka till. Vi träffar ju dom så sällan. Jag ser ju hur Jay trivs med sin familj och hur hans familj trivs med att få skämma bort och leka med Travis och Kai. Kommer bli jobbigt att åka till flyget på tisdag morgon. De missar så mycket av barnens uppväxt..
Nästa år har Jay 4 veckors betald semester. Känns som det blir mycket England då! 

Men vi har utnyttjat dagarna till max och Travis har somnat ovaggad varje kväll. Kai däremot har krånglat om nätterna men med dessa "barnvakter" så går det bra ändå med lite sömn. Och jag har gjort det jag velat och ätit det jag saknat. Riktig sunday roast, full english breakfast, cheese strings... 

Resan hit gick efter omständigheterna ganska bra. 12 timmars resande som började med att Travis fick panik på Frösö flygplats och vägrade kliva på planet. Trots att både flygvärdinnan, lastkillarna och piloterna smekte honom medhårs med olika mutor där uppe på sista trappsteget. Vi var sist på. Väl ombord så gick det sedan bra och efter 7 timmar på Arlanda så var det lätt som en plätt att kliva på nästa flyg. Så det var den flygrädslan det :) 

Sista dagen i morgon. Stor del av dagen kommer spenderas med att försöka fundera ut hur vi ska få plats med alla kläder och saker vi och pojkarna fått. Jag söker med ljus och lykta nu efter vacuumpåsar att stoppa kläderna i så vi får mer plats i den TOMMA väska vi också tagit med oss. Ett besök på Argos alltså. 

Travis och farfar Kelv

Leker med uncle Kaine

Världens finaste farmor Maria

Full english! 

Snygg-unge!







Ohoy there!


Mitch! 


1 mami:

skriven

Blir kanoners de nästa år....blir 4 v i England...:)

2 Emmy:

skriven

Vilken fin liten familj du har :)

Å den där Mitch, vilket ögongodis gissar på att det är din mans bror?


Svar: Det kunde ha varit Emmy, men det är hans bästa vän! Och han gillar svenska tjejer ;)
Lellelii

Kommentera här: