Bloggtorkans vindar

Det är väl helt legitimt med bloggtorka kring jul? Dagarna liksom går och det händer inte så mycket mer än att man försöker äta ur kylen. Föga intressant.

Travis hade en surdag igår. Inget dög åt lille mannen. Han blev dessutom rädd för Josef och började grina. Samma när vi facetimade med farmor och farfar igår. Då blev han också skiträdd och började storgråta. Undrar om han kommer bli en blygis och mammagris, om det här är sånna tendenser som påbörjats här...

Nyår då? Min högtid som jag under många år styrt upp något kul runt. I år är det annorlunda. Inga planer smidda. Ett första nyår som inte kommer "firas" in à la lellestyle...
Det blir nog en första januari 2013 ändå men jag har en liten förkärlek för just nyår. Ut med det gamla, in med det nya. Aldrig lova att börja träna eller sluta röka eller något sånt trams. 2013 kommer nog bjuda på hur mycket som helst i mitt liv ändå om jag inte misstar mig!

Kommentera här: