Jag har fatt ett jobb i Norge

Jag sag inte en sekund av brollopet... Det enda jag har sett ar ett ihopklippt bildspel pa BBC i morse dar jag fick en skymt av Kates klanning och Williams fula roda whatever han nu hade pa sig... Men dom fick ju iallafall SOL!

Jag har fatt ett jobb i Norge med start 30 juni. Det ar ett sasongsjobb pa ett slakteri utanfor Lillehammer och varar till 12 augusti. Jay har ocksa sokt men inte fatt svar. Sa nu vet jag inte hur jag ska gora. Visst det ar bra att aka dit och tjana lite feta pengar, for det behover vi, men just nu kanns det inte som jag vill aka ifran England och han alldeles sjalv for att jobba i 7 veckor. Dessutom behover man sakert en bil sa man kan ta sig till och fran jobbet och det har inte jag. Men vander man pa femkronan sa ar pengar alltid pengar i slutandan och jag/vi ar inga tonaringar langre. Sjalvklart kan jag vara borta i 7 veckor utan problem... Och det kan ju vara sa att Jay kommer fa ett positivt svar han med men att det kommer senare. Jag fick namligen jobb i pakken och jag ar nastan saker pa att om han ocksa far jobb sa blir det inte i pakkeriet direkt men den kunskap och erfarenhet som han har. Jag vill jag vill jag vill att han ocksa ska fa jobbet!!
1 Åsa:

skriven

Håller tummarna för honom/er! Skulle vara kul om ni fick det både för pengarna och sen så är det ju lite närmare sverige så då kanske man får träffa er snart igen! Tusen tack för smset på Malvas födelsedag! Vet inte om du fick svaret vi skrev.. Vi måste skypa någon dag! Älskar dig! <3 Hälsa Jay!

2 Lelle:

skriven

Fick inte svaret loppan :( Jaa skype snart vore härligt! Få höra lite svenska igen! Vi ses snart det lovar jag! Puss!

3 mami:

skriven

det gick inge bra alls på Loppisen fy fan

Kickan sålde för en hunka o du för 125 tror ja..

Inga skor såldes o heller inga väskor,hoppas på nån mer loppis snart då eller så blire en blänkare på blocke...puss

Kommentera här: