överste Hathi

Skrev jag förut att jag aldrig blir sjuk? Att det är resten av stugbyn som har sjukstuga? Jag har numera sållat mig till de övriga. Vaknade två gånger i natt av illamående men klev ändå upp kvart i sex för att hukandes ta mig till jobbet. Jag klarade det till kl 14. Sen kommer överste Hathi och sa att nu var det avklivningsdax för Lelle. Då mådde jag så dåligt att när Derek kom och gav mig en tröstande kram och sa till mig att åka hem så tog jag nästan till lipen. Den där karln är som en pappa/bästis till mig han! Han kommer att saknas när allt detta är över!

Så nu får vi se hur detta utvecklar sig. Frisk i morgon när klockan ringer 04.45 eller blir det en tur till farbror doktorn för sjukintyg?
Det bästa idag: Jag, Amanda och Sara har fått lägenhet i Oslo!
Det sämsta idag: Det snöar.. så in i helvete. Jag vill till värmen ännu mer än tidigare.
1 kickan:

skriven

grattis till lägenheten syster.. men tråkigt för oss!

Och krya på dig nuuu så syns vi snart!!

Puss

Kommentera här: