börja berätta om New York

Jag ska börja berätta om New York.... men om jag börjar, finns det en risk att jag blir tjatig!
Och ja, det kommer bilder, det kommer filmer... det kommer en film!

Men just ikväll.. när det är närmare 30 grader kallt ute, lägenheten känns ännu mer proppad med grejer som inte har någon plats och distansen har nått mig nu sen vi kom hem, då vill jag bara så innerligt tillbaka. New York är magiskt... Och fick jag välja skulle jag vara precis här, som bilderna visar. På klubben Marquee, (10th ave between 26th and 27th street i Chelsea district ), tillsammans med Fia. Mötas av ett öronbedövande ljud, våra par ögon möter varandras och i dom lyser ett överväldigande blandat med fullständig lycka och extas över att ha kommit in på en nattklubb där kändisar köar för att komma in. Där limmo-hummrar står på kö för att släppa av människor som försvinner in i vimlet med människor som skålar och bara röjer på varenda millimeter av stället som om det inte fanns någon morgondag....

Där inne var vi... för att fyra Barcelona-killar gav oss ett kort som vi sedan visade för vakten. Vi såg han hälsa oss välkomna, kroka loss repet och där gick vi upp för röda mattan, förbi den långa kön, utan att betala, in till himmelriket om man gillar fest, fest och fest! Sen var natten vår!














Sådär! New York-historien är igång!


"du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen"

1 Brorshan:

skriven

Men du må ju berätta mer :D Jag hör inte hört något än ja :(

2 Stoffe:

skriven

Det kan aldrig vara bättre än båten. Punkt.

Kommentera här: