Urgulliga knyttet

Ett tag trodde jag inte jag skulle ta mig ut till flygplatsen på Frösön i fredags när det blev lite kaosartat med bensin, bilköer och ett spärrat kort när familjen Lundberg/Engström var så snälla att skjutsa ut mig... men jag kom med, med 10 minuter till godo. Och på tal om familjen. Här är deras lilla prinsessa Alva som under en lunch med mig, Sandra, Werner och mamma Madde tryggt tog sig en tupplur på mammas bröst. Urgulliga knyttet, 10 veckor gammal!




"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 beckan:

skriven

de va faktiskt jag som var med :(

2 Lelle:

skriven

Sv Beckan: Men just ja! Vilken snurrboll jag är!

Du, jag å madde på Tehuset och sen kom cissi också en sväng och sandra! Så var det ja!

Jag skyller på helgen... GUMMAN! :) Puss

Kommentera här: