16 års jävla slit

Det sägs att hoppet är det sista som... bla bla bla.. och att man aldrig ska ge upp. Men snart ger jag fasen upp hoppet. Igår fick jag den första. Min ansökan för ett jobb blev kom tillbaka på mailen med ett fett DENINED stämplat med rött över hela papperet. Jag deppade ihop inombords. Idag, som om skadan inte redan var nog skedd, så i min 9-nya-mail-inkorg idag så var två av dom mailen exakt likadana som ovan, med den enda skillnaden att den här gången rann den röda stämpelfärgen över hela jävla skärmen.

3 avslag på två dagar. Tur att man har gjort både ett silltorg och en rom/matjes torg idag på jobbet. Nått man kan. För tydligen är jag för inkompetent för att göra något annat, trots 16 års jävla slit i skolbänken.

SÅ, nu har jag slutat vara bitter. Kanske.


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

1 Åsa:

skriven

ge inte upp baby! nästa gång är det din tur! =)

Kommentera här: