Igår kväll vände jag blad för 1902:a gången.

Då var det över. Igår kväll vände jag blad för 1902:a gången. Och sen var Stieg Larsson-eran slut för min del. Jag ångrade mig när jag hade tjugo sidor kvar. Önskade att jag inte läst så fort, så ofta. Jag önskade att den fjärde boken skulle vara klar och jag avundades alla de som inte har läst någon av böckerna än eller dom som precis slagit upp första sidan. Jag vill ha allt kvar, inte veta nått! Få lära känna karaktärerna igen med ilsken nyfikenhet.

Jag förstår inte hur jag ska kunna börja läsa en bok nu och inte finna att Lisbet Salander är en del av den boken också. Hon har blivit väldigt levande och att hon aldrig ska hacka en dator eller sitta knäpp tyst utan att yttra ett ord till någon igen känns fel.

Jag hoppas Jens Lapidus "Snabba Cash" kan ge mig någon sorts tillfredsställelse iallafall.
1 Jenny:

skriven

NEJ, det kommer den inte göra... Stieg spelar i en egen liga och Snabba Cash suger... Tyvärr. :)

Kram

2 Karin:

skriven

snabba cash e bra men... inte i närheten av Stieg Larsson, kan ju iof alltid hoppas på Jens nya bok.. ja har sagt de förut å säger de igen; de e över nu.



puss

3 Sascha:

skriven

Åååh, jag har också läst ut nu. Samma dag som dig. Och sorgen känns i magtrakten. Never Stieg Larsson again!! :(

Kommentera här: