Ondare än pakeringsvakter.....

Idag kom dödsstöten.
Just nu ångrar jag att jag någonsin flyttade till Gävle, pluggade i 3 år, tog examen och hade stundtals så roligt att det aldrig kommer glömmas....( Näe kanske inte ändå ) Ja, för idag kom det som är ondare än ondast. Ondskan personifierad. Ondare än pakeringsvakter..... Kuvert från CSN....
Så nu är det onda hjulet igång. Från om med denna dag och 25 år framåt ska jag betala in en ansenlig summa till detta djävulens påfund. Och det sved inte lite heller nu såhär i början...Dryga 1500 spänn image536ska de jävlarna ha av
mig senast den 28 feb. Hela 6200 kronor per år vill de suga ur min
redan så tomma börs.

Jag funderar på att vägra. Jag menar, fick man bara ut något 25% av tiden på Gävle Högskola så borde man ju inte få lida för det i 25 års tid, inte sant?

Fy faaan. Jag ska trösta mig med att björnen är hemma i helgen i allafall.... och sen jobba ihjäl mig så jag får mer pengar...


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"



1 mamman:

skriven

hahahaha va falls? trodde du att CSN skulle bju dej på din utb??.....hahahahahaha........

2 LG:

skriven

Om jag har räknat rätt så är mitt studielån slutbetalt om 6 år... ;-)

Kommentera här: