ett helt annat liv

Minnesbild ( det var länge sen! )
2003-03-15 ... var iallafall bilden upplagd på nätet för första gången...


image615


Det här känns som ett helt annat liv. Som 10 år sedan och inte 5. Det är när jag ser bilder som den här som jag känner hur jäkla snabbt tiden går och hur mycket som kan och faktiskt förändras.

Bilden föreställer mig själv där nere i hörnet tillsammans med Lars ( mitt x, han med vit tröja och röd bandana ) och hans breakdancegrupp. Dom är lejade att uppträda på krogen Kajplats 1 i Sundsvall. Vi fick sitta backstage och blev bjudna på alkohol. Jag minns jag kände mig speciell och häftig, och det var en av de roligaste kvällarna jag haft, dels med tanke på att jag inte fyllt krogålder men ändå blev VIP och dels för att festa i en annan stad är ofta mycket roligare...
Idag har jag ingen eller nästan ingen kontakt med någon av dessa grabbar längre, vilket är lite synd. De var fina killar.. Det är tur man har minnen!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sascha:

skriven

Åh herregud vad blond du är kvinna... Du är femton gånger snyggare nu! Men annars var det ett skönt kort, du ser ut som en tupp i en hönsgård, fast tvärtom... :P

2 Anonym:

skriven

du är ju enda tjejen???

3 Åsa:

skriven

Back in the days.. du var oftast enda tjejen där juuu!!!!

Kommentera här: