Bra jobbat!"

Jag log ioförsig när jag fick feedbacken från den senaste skoluppgiften...
Ett utdrag från respons på uppgift 7: Skriv en julsaga.


".....Jag beundrar att du lyckas läxa upp tjejen i berättelsen utan att det tippar över och blir pretentiöst. Det här är verkligen bra jobbat, skrivet med patos utifrån en trovärdig karaktär - uteliggaren. En berättelse består som sagt av karaktärer och en intrig och du har lyckats bygga en trovärdig karaktär som man skulle kunna slänga in i en annan intrig. Replikerna känns mycket trovärdiga och jag är på det hela taget imponerad över den svåra balansgången som du lyckats med. Bra jobbat!"


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

1 kickan:

skriven

snyggt jobbat syster

2 Sascha:

skriven

Åååh, det var inte dåliga vitsord minsann. Men det är jag inte ett dugg förvånad över. Du är en talangfull och begåvad ung kvinna med stor potential. Puss och kram

3 Jenny:

skriven

Jag står bakom Sascha och applåderar! :)
Och ja: Ryan P är HET så in i h-e i den filmen... The love making scene... Gosh. *rodnar*

4 mamman:

skriven

kanoners.....men du kan ju de där du ALLTID
puss

Kommentera här: