Surrealistisk verklighet

Är jag pinsam som endast tittar på Roomservice idag för att Johnnie och Mattias ska inreda Alex Schulman och Katrins lägenhet? Endast för att jag vill höra Katrins röst för att höra hur den låter, för att se om hon är smart brud som spelar blåst eller om hon verkligen är helt off. Och för att Alex är hemligt sexig och för att det är fascinerande att se honom utanför en blogg och inte på en krog, och för att få se hur sveriges största bloggare bor. Surrealistisk verklighet på nått vis.

Att se ett helt program för två personer är med i max 15 min av 60. Vilken loser jag är.....patetiskt. Men ack så nyfiken och tusa så bänkad framför teven jag är!



"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sara:

skriven

Är inte jag då värre som slog på tv:n när det är 10 minuter kvar, bara för att se dem. Inte alls för att se inredning och ombyggnad... Jag är en kändishora!

2 Kristina:

skriven

en till som såg programmet av endast en anledning...!

3 BloggMacke:

skriven

Ibland e du skum du.............;)

Kommentera här: