Är det två bröstvårtor jag ser

25591-110
Det kan vara så att mina ögon fortfarande är för blanka sen gårdagen så jag inte ser riktigt bra, det kan till och med vara så att jag glömt att ta på mig brillorna så jag ser nada... jag röstar på det sistnämnda, för jag inbillar mig hela tiden att jag ser Vickan med ett väldigt förvirrande och lite äckligt dekolage. Är det två bröstvårtor jag ser på den vänstra sidan? Den ena pekar rätt upp och den andra vill nog helst borra sig igenom tröjan. Eller är det ett slags ben som man kanske har i kroppen där nånstans men som aldrig har synts på mig? Jag har fan inte ens det där benet som sträcker sig från nyckelbenet och bak mot ryggen. Eller är det där benet som är nyckelbenet? Är det jag som fortfarande berusad och sned eller är hennes byst hela jävla sned? Bäst jag tar på mig glasögonen igen så jag inte förvandlar denna stackars människa till ett missfoster!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

Kommentera här: