I natt drömde jag att det var jul

I natt drömde jag att det var jul, vanlig jul med familjen. Men min familj hade inte trott att jag skulle komma och fira med dom så dom hade inte köpt en endaste klapp till mig. Istället för att försöka dölja misstaget ( då alla andra fick massor ) så fick jag en tavla med en bild på min syster när hon var liten. En som stått i bokhyllan i hela mitt liv. Jag blev förbannad och sprang där ifrån och var ledsen och utanför stod tomas och hela hans familj och åkte pulka. Hans syskonbarn kom fram till mig och undrade varför jag inte hade några av de nya leksaker som fanns i leksakskatalogen. Och då svarade jag att dom inte hade kommit ut på marknaden än. Sen sprang jag därifrån och var jätteledsen och Tomas sprang efter och ropade på mig.......

....Och sen plingade det på dörrn och W ville in och sova ( lite av den varan på henne här )


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

Kommentera här: