Vad händer om en månad?

Det slog mig igår. Om 2 veckor fyller jag 30 år. Det ska bli kul. Den helgen ska jag ha 30-års fest, det ska också bli kul. På tisdagen veckan efter så åker vi hela familjen till England. Det ska även det bli kul. Sen kommer vi hem och... Ja vad händer då? Jo vi går in i september månad aka en miljon dagar till nästa sommar, allt blir mörkt och trist och vardagslunken känns redan som en tung filt över mig. Det är jag och en lång föräldraledighet som hägrar, inget skoj! Och skoj måste man ha! Jag måste ha det. Behöver inte vara en resa till Hawaii och lära mig dansa magdans i bastkjol, något litet duger alldeles utmärkt för mig. 

Så jag måste ge mig själv lite kul inför hösten. 
- Börja renovera det som ska bli Kais rum. 
- Åka på en weekend med Kai och hälsa på gudmor Sandra i Sthlm
- Gå på babysim med Kai 
- Lite middagar ute med vänner ibland. 
- Köpa den perfekta höst samt vinterjackan. 

Inte så mycket begärt men ändå något så jag får veckorna att gå ( ja jag tycker jag är föräldraledig för länge, det tråkar ut mig och ja, jag blir aningens deppig på höstkanten. Jag vill ha 28 grader och sol 365 dagar per år ) 

Men ännu är sommaren här i all sin glans och det är festival i stan. Den allra gladaste tiden i Östersund med andra ord! Och om 20 dagar flyger vi till svärisarna!


Passpojken

Nöjd krabat 

Testar transportmedel för mini på flygplatserna.

Par i kärlek 

Han växer så det knakar! Ny storlek: 62. Nya kläder på! 

Kommentera här: