Fisken är borta!

Igår hade mamman och sonen kvalitetstid big time på stan i glödheta solen. Han har levt rövare i vagnen, tittat och pekat på allt och alla och i ett ögonblick när jag tittade på några smörknivar ( i know... ) så stod plötsligt barnet upp i vagnen!!! så när jag bestämde mig för att vi skulle dela på en glass nere vid sjön... Ja då slocknade han. Glassen fick jag äta själv.

Dagen avslutades inte lika bra dock då det upptäcktes att Travis favorit mjukis fisk försvunnit! Jag och Maria gick baklänges sju gånger för att hitta den men utan att lyckas. Det gör lite ont i mitt mamma-hjärta nu, för han tyckte så mycket om den och lekte med den jämt.

Om någon hittar en "hitta Nemo fisk" så är det Travis! Han fick den innan han föddes av en kollega på mitt och jays jobb i England. Så lite speciellt är det.

Jo! Rekord i nattning igår kväll; 5 minuter!
( han har dock vaknat upp 4 gånger redan och kommer spendera natten bredvid mig men va fan, det är pettitesser! )

Kommentera här: