bajs, kiss och blod i ansiktet

Det har varit en lång vecka. Dels på grund utav att jag har haft ont i munnen. Vet ej vad det beror på men mitt tandkött värker och är rött uppe på ena sidan. Så dagarna har känts extra långa då jag bara tänkt på smärtan mellan varje får. Det är även dels för att vi nu kommit till mitten av säsongen. Nu har vi gjort halvparten, så nu är det lika mycket kvar innan vi får åka härifrån. Och just nu känner jag att jag är trött på att få bajs, kiss och blod i ansiktet hela dagarna.

Men man måste vara positiv och det är nu kan man börja räkna ner på riktigt! Räkna ner till massa pengar in på kontot, inflyttning av hus innan året är slut, storshoppnig av möbler och Italien!

Såklart ler jag och håller ut!


Jo! Jag har ett annat problem också, eller problem och problem men något jag funderar på. Jag dricker inte speciellt mycket under mina arbetsdagar men däremot så kissar jag typ 6 gånger på en dag och tömmer en FULL blåsa varje gång! Vad producerar jag som så gärna vill komma ut så ofta? Detta har pågått i ca 5 dagar nu.
1 mami:

skriven

Tycker absolut att du ska kolla upp det..

Hade de vart så att du dricker extremt mkt (som du nu inte gör) så hade de vart dax o kolla upp ditt blodsocker...



Sen måste du oxå gå till tandläkarn...många år sen sist..

Mammas-pekpinne-prat

Puss

Kommentera här: