"Du kan inte visa din fulla potential tillsammans med henne"

Idag prövade jag på ett nytt moment på jobbet eftersom farten på linjen har trappats ner så pass mycket att man hinner med. Jag prövade att skära ut hjärta, lunga och lever och det var lättare än det såg ut men också svårare... kryptiskt men sant. Dock så slutade jag ganska snabbt och tur var väl det för ju mer jag tänkte på helgens uttalande av en viss person desto mer förbannad blev jag, och en kniv i ena handen och det 678 fåret utgjorde inte en bra kombo.

Nu vill jag dock veta..
Hur är man funtad om man säger sig vara ens vän men sedan går fram till ens pojkvän och deklarerar att J är-citat: "Hundra miljoner gånger mer värd någon annan än Linnea.- slutcitat. Och sedan fortsätter också dravlet med-citat: "Du kan inte visa din fulla potential tillsammans med henne"-slutcitat.

För det första. INGEN utanför Englands gränser känner J bättre än mig. För det andra. Denna person känner inte ens mig nära. Och för det tredje. Vi är lyckliga tillsammans och är båda "värda" varandra på en massa vis.

Frågetecken här är: Vad vill personen med detta? Är personen avundsjuk på vårt förhållande? Och varför gå bakom ryggen på mig som ska vara vännen i det här och säga något sånt till min pojkvän? Vill denne åt J?

Jag vet att detta bara är menlöst skitsnack som inte borde etsa sig fast hos mig what so ever, men det träffar ändå litegrann när tydligen är så att vilken annan tjej som helst i världen ( eller HUNDRA MILJONER andra ) är bättre för honom än vad jag är. Jag trodde jag endast hade vänner/bekanta i min omgivning som slutat upp med sådana barnsligheter men tydligen inte.

Tur att det är 2 arbetsdagar kvar så jag kan få åka ifrån den här jävla hålan och tillbaka till ett vuxet liv tillsammans med min fina pojkvän, där ingen försöker ändra hans känslor för mig eller försöker flirta upp honom. Där det är han och jag, vårat hus och vårat liv.
1 Veronica:

skriven

Idioter det finns! Avundsjuka missunnsamma människor som verkligen inte förtjänar en vän som Dej!

Puss

2 syster:

skriven

Löjligt! ni är såå fina tillsammans! jag saknar dig syster!

3 Karin:

skriven

Meeeen ååh kunde inte jag fått vara med och höra det där!

4 beKcAN:

skriven

haha, jag med... ;) Ah, du vet vad jag sa Darling.. Vem är hon lixom? Love U!

5 Lelle:

skriven

Det finns mer här tjejer! Hon sade även till honom: Ja ta mig inte fel nu J, men du är ju inte den mest attraktiva mannen som finns, men du är så himla snäll..

Kommentera här: