Anteckningarna borjade.....

Vill ni veta vad som hande under resan. Inte stora malande beskrivningar hela tiden utan mer vardagliga betraktelser som jag skrev ned pa mobilen varje morgon medan solen sken in genom fonstret...
Ja ni kan fa en liten sadan rad lite nu och da. Vara lite delaktiga och lata mig fa sakna och minnas med gladje!
Detta var min resrutt.

Oslo-Stockholm-Bangkok-Koh Samet-Koh Chang-Phuket-Koh Lanta-Koh Mook-Koh Phangan-Koh Tao-Kuala Lumpur-Cebu-Bantayan Island-Dumaguete-Iloilo-Boracay-Manila-Bangkok-Stockholm-Östersund.


Anteckningarna borjade pa resan fran Phuket mot Koh Mook..
"Koh Chang var underbart som alltid, och vi ville inte lamna det, vi traffade Lek igen och hade ett par fantastiska utekvallar pa Magic Garden och Himmel. Vi har badat med elefanter! Det var nagot av de roligaste jag gjort i hela mitt liv! Vi blev goda vanner med agarna pa vart hotel Day Night bungalows. 32 timmars bussresa senare var vi tillbaka i samma gamla harliga Patong, Phuket. Bangla var crazy, ping pong shown var kul, och jag var med i showen! Fick ga upp pa scenen och ha en ballong mellan benen som ping pong tjejen sedan skot sonder med ja... musen. Jag fick aven blasa i den visselpipa som hon senare sjalv blaste i utan att anvanda munnen, om man sager sa. Vi at svensk mat pa Harrys, hangde med thaikillar pa stranden och vi skickade ivag lyckolampor i den thailandska svarta natten pa stranden. Sen ledsnade jag och Jay pa det hoga tempot och drog vidare till Koh Lanta for natten"

Kommentera här: