Nu gör vi slut ett tag igen!

Dåså bloggen. Nu gör vi slut ett tag igen!



Vi kanske blir tillsammans om några dagar om jag inte tycker att min andra partner resedagboken fungerar bra. Funkar den bra då ses vi i vår igen bloggen!
För i morgon drar jag till ASIEN igen!
Om en timme går tåget till Stockholm, och i morgon klockan 15 lyfter jag bort från svensk mark och mot värmen.
Följ mig på resedagboken/facebook/bloggen.
På resedagboken heter jag självfallet: Lellelii
So long!
This is life and Lellelii is living the dream!
1 kickan:

skriven

SV:Jag vet att det står fel,jag har försökt att ändra det typ 100 gånger men det funkar aldrig! (det var inte jag som gjorde designen heller) Jag ändrar och ändrar men inget händer..morr

Ha så JÄVLA KUL syster och som jag skrev i sms Sola och bada mycket från mig!

En puss från mig och dolo!

Kommentera här: