Wihoo! Va smal jag är idag!

Visst är det konstigt hur man kan påverka sig själv? Lura sig själv!?
Jag började ju äta mina "fantaaaastiska" piller igår, för att hjälpa min kropp på traven mot en önskad men ack så svår viktminskningsprocess.
Idag känns det som jag är lättare, smidigare, mindre hungrig, mindre sugen på godsaker. Ja allt på samma gång. Som att dessa små fiberrika vitamintabletter skulle som genom ett trollslag avlägsna 2 kilo fett från min kropp.
Men det kanske är det sådana personer som mig behöver. Något som får dom att tro att det kommer gå fort, att det syns på en gång och att det inte är så ansträngande. Annars lägger ju jag av. Så nu ska jag gå omkring idag och glädjas åt att jeansen känns större än vanligt ( även fast jag vet i min konsekventa del av hjärnan att det är för att jag inte har tvättat dom på ett tag nu som dom är stor )

Wihoo! Va smal jag är idag!



"du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen"
1 Sara:

skriven

tur ngn känner sig smal idag.. kan inte påstå att ja känner detsamma.



eller just nu känner ja mig liten men om en stund då ja fått all min mc donalds bakismat då kommer ja svälla som en boll.

njuter för stunden då ja får känna mig smal. =)

Kommentera här: