I väntan på "Män som hatar kvinnor".....

I väntan på "Män som hatar kvinnor".....


Har du pussat nummer 2?
Nej, denne man träffade jag på ett tåg för första gången. Jag och Sara fick låna hans "reseglas" till att dricka vin ur. Därav har jag hans nummer.... För någon gång ska det glaset ju lämnas tillbaka till sin rätta ägare.

Vad har du för relation med nummer 20?
Det är min halvsyster

När ska du träffa nummer 30?
Oj, det är inget bestämt faktiskt. Sista gången det var bestämt att jag skulle träffa denne man var på min vän Jörgens 30-års kalas, då vi båda var bjudna.

Är nummer 18 söt?
Klart jag tycker min bror är helt gudomlig!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Hmm det är en av mina arbetsgivare. Dessutom en sådan som jag aldrig har träffat IRL.

Gillar du nummer 14?
Kryckan, Bjuffe, Björk. Kärt barn har många namn.. och ja han gillas.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja nån gång i veckan träffade jag min arbetskamrat Alex.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Förhoppningsvis i morgon när vi ska se Veronica Maggio på Olearys.

Är du nära vän med nummer 23?
Nja, just den här chefen är jag inte nära vän med.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, Tinas bror har jag aldrig varit på bio med.. vad jag minns.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Alla dagar i veckan. Galnast i världen Emelie Koning som snart flyttar till Los Angeles och bosätter sig med en ring på fingret. Hon kan alla konster hon!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Det blir mest randomprat mellan mig och Anki. Eller möjligtvis hår.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Banken? Synd på mina korta armar...

Vad har du och nummer 24 för relation?
Chrille krabba är en vän han.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Carinas syster Cissi... skulle vara kul att se hur man lyckas om man möter henne i en fotbollsmatch man mot man. Hon är grym den tjejen.

Vad är det bästa med nummer 8?
Hon är Bajare ;)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Jadå, när han handlar lunch vid ett-tiden av mig på jobbet..


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Tina:

skriven

vad har du gjort för roligt? alla de numren och människorna? kul....!

2 Werner:

skriven





Hmm... är det telefonboken mån tro? :)

3 mamman:

skriven

amen vikken plats e ja påårååå????

Kommentera här: