Storasyster älskar dig!

Det här är inget inlägg som är intressant för någon objektiv läsare egentligen. Men det skiter jag i.
Jag vill bara visa upp min lillasyster. Hon är den bästa lillasystern som finns och jag saknar henne, därborta i IDIOT-Norge. Hon är den person som aldrig ger upp även fast hon tycker saker är svårt ibland. Hon kämpar och kämpar genom blod, svett och tårar. Och det är just det som jag är mest stolt över henne för. Hennes kämparglöd och vilja att lyckas. För mig är hon alltid glad, och skrattar mest hela tiden. Är alltid snäll med alla och vill alla väl, ser det goda i alla människor...

Är det något jag kan göra, så ställer jag upp syrran! Säg bara till! Du är värd något bättre.
Storasyster älskar dig!



 




"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Åsa:

skriven

nu blev jag lipig! =) vackert..

2 BecKAn:

skriven

å jag blev rörd.. Ja systrar är de bästa man har...

3 Kickan:

skriven

Tack!



jag vill helst skriva ett brev till dessa idioter,men jag har varken en e-mail adress eller adressen till själva komplett..



som det ser ut nu så åker jag och Stefan hem på fredag.. har inget kvar här i Norge.



Puss

Kommentera här: