Ut med barnet NU!

Nä nu är jag less på det här! Nu har fötterna och händerna börjat svälla också! Fick tvåla in fingret i morse för att få av mig ringen jag haft på konstant i nästan 12 år. 

I morgon börjar operation: ut med ungen. Då ska jag jogga ner på stan, köpa hallonbladste, halsa 4-5 koppar i timmen samtidigt som jag tänker måla om hallen OCH putsa fönstren i väntan på att Jay kommer hem så han får, ja helt enkelt sätta på mig. Det funkade ju sist. Ett bakifrånskjut på kvällen och så gick vattnet på natten. 

Lillebror måste komma ut nu, jag måste få min kropp tillbaka. 9 månader har faktiskt gått. Och de sista två är det fanimej inget glammigt över alls. Jag menar: vara stor som ett jävla hus, gå som jag just passerat 94 och genomgått en höftledsoperation, läcka Gud-vet-vad vid varje nysning, hastig resning eller vändning i sängen och inte kunna lyfta upp sin son eller kunna hjälpa honom att knyta skorna. Och vore det för mycket begärt att få ha en navel igen liksom?! 

Nej, enough! 

1 mami:

skriven

Hahahahahahaha...jisses...:))))

Kommentera här: