V 21

I förrgår gick jag och lade mig med en olustig känsla i kroppen. Jag mådde illa och hade huvudvärk. Tidigare i veckan blev vi ju upplyst att Travis förskola hade två nya fall av magsjuka och det var det enda som gnagde i huvudet när jag försökte somna. Igår mådde jag ännu sämre, hade ingen aptit och huvudvärken kom och gick under hela dagen. När jag gick och lade mig igår kväll var det enda jag tänkte på: Detta kommer bli en natt full med kräkningar på golvet....
 
Travis sov visserligen dåligt inatt men när jag fick VÄCKA honom tjugo över sju i morse så mådde vi båda bra och golvet var rent. Iväg på dagis med barnet och jag själv valde en lugn hemmadag i soffan för att verkligen kurera mig.... med vaniljsemlor och Travel channel. I morgon och på fredag väntar två dagars jobb som jag ser framemot. Och då är vi inne i ännu en ny vecka i graviditeten. En vecka närmare den stora dagen. Jag längtar mycket mer än sist!
 
 
Där inne ligger han och bufflas och mår gott, vår andra lilla älskling.
<3

Kommentera här: