Kräftskiva!

Vi hade en kräftskiva utanför oss på gården i lördags med fina vänner. Oj va gott och lyckat det blev och det var absolut inte meningen att behöva bli inledd av Carina till sängen vid 1-tiden. Jag skyller allt på hennes fantastiska drinkar som helt plötsligt steg rätt upp i huvudet på mig. 

Igår morse så fick jag känna att jag levde men goa Travis lät oss sova till klockan åtta så det fanns inget att gnälla på. Tröttheten och yrseln har jag ju åsamkat själv. 
Och jag känner det nu såhär dagen efter att va skönt det är att inte dricka så ofta och behöva vakna upp såhär. För jag orkar det inte längre. Och jag känner inte behovet av det längre heller så som jag gjorde förr. Gud så mycket skönare det är att kunna ha en hel helg att göra saker på än att en av de dagarna ska vara att man spenderar den i sängen med att hålla i huvudet. Tänk att festmästaren Lelle kunde ändra sig så pass?

Nu blir nästa kalajs i oktober så jag har tid att vila upp mig lite. Men ännu en gång. Tack fina vänner för att ni kom! 







Kommentera här: