Påsk!

Hej! Förlåt, vi håller på att påska oss i det helt fantastiska vädret, så vi har vistats ute så mycket det har gått!
 
Men nu har lugnet lagt sig. Stora familjetabberaset är till ända och jag kan sätta mig och andas ut och blogga lite innan jag somnar. ( Barnet gjorde morgon där strax efter 04 och hade inga intentioner på att slå ihop de kristallblå efter det )
 
Under påsken hittills så har vi klätt ut Travis till arabisk terro.. påskkärring, vi har målat ägg, tagit första stora familjefotografiet. Vi har solat nere på sjön, fått påskägg, ätit påskmat med hela familjen och käkat korvlunch på Ica Maxi. Jag har snodde ihop något nytt på påskbordet i form av laxsnittar med gräslöksost, jag och Sara har gömt oss för poliser. Jay har bränt sitt bleka, engelska skinn, Travis har njuuuuuuutit av att vara ute och jag tog mig min trötta mamma-krage och gick ut och tog en öl och slevade i mig en matsked löjrom tillsammans med hemvändare Sandra!
 
Det var en kort och konsis sammanfattning av påsken so far. Inget fjäll, men va fan, jag ser ju fjällen från mammas altan och vi solar under samma sol så det är som samma lika ;)
 
Ha en fortsatt glad påsk vänner, bekanta och främmade läsare!
 
 
 
 
Hela familjen samlade och tillsammans framför kameran för en gångs skull!
 
 
Löjliga familjen!
<3
 
 
 
 

Kommentera här: