Familjeyra!

Äntligen kom han hem! Pappan i familjen och min älskade pojkvän.
Igår var vi alla tre nere och stråkade på det som var årets varmaste dag förr oss här i norr.
Vi gick på tivolit, spelade på chokladhjul, åt fantastisk mat med utsikt över Storsjön och vad är en festivaldag om man inte får med sug en heliumballong hem?! ( som senare bara försvann utan att någon märkte det. Tyvärr. )
På eftermiddagen köpte vi en pool till Travis som han invigde i kvällssolen och plaskade runt i.

Idag har vi fyllt på skafferi, frys och kyl och grillat på baksidan. Travis slog på stort och kompenserade gårdagens bajsning i mammas och pappas säng, med att sova till kl 08!
( ja för er som inte vet och som verkligen vill veta. Travis gjorde ner sig, sin pyjamas, sängramen, kuddarna och lakanet igår morse. Jag låg och tvångssov när det plötsligt blev tyst bakom mig i sängen. Vänder mig om då jag förstår att nått sorts hyss förekommer. Då slås jag av lukt som inte är av denna värld samt att barnet sitter och kladdar med händerna i det.... Och där slutar historien.. Och dagens blogg.

Kommentera här: