En dag fylld med känslor

Dagen i 4 punkter:

* Jag blev brutalt väckt utav min son då han i samma stund jag slog upp ena ögat projektilavfyrade sitt pekfinger rätt in i mitt öga. Trodde för ett tag att jag skulle tvingas uppfostra min son pirate-style.

* Senare på dagen slog misshandlaren till och åt upp en hel barnmatsburk för första gången. Nudlar, skinka och grönsaker is the shizzle tydligen. Jag åt också nudlar till lunch. De såg inte ut som samma mat.

* Nudlarna blev min middag kan man säga, för trots att jag kockat kyckling i ädelostsås med persilja så åt jag inget, för det kom ett brev på posten just då. Och jag fick annat att tänka på än tråkig mat!

* Travis doktor på hud ringde och berättade att de inte hittar några allergier mot mjölk, ägg och vete från testerna de tagit! Wihooo! Vi ska på återkoll i maj om det inte blir mycket sämre igen. Hon sa också att spädbarnseksem går ner drastiskt mellan 6 månader och är allt som oftast borta helt vid ett års ålder. Det är väääldigt sällan barn över 1 år har sådant ilsket eksem över hela kroppen som T har haft utan om det fortsätter så utvecklas det mer till eksem som sätter sig i hudvecken istället och är lättare att behandla.

Vilken dag av känslor! Känslan av att tro sig bli av med synen följt av lite trötthet ( som vanligt ), lättnad och slutligen nyfikenhet och emotionell så jag skakade.

Kommentera här: