Fullspäckad vecka!

Nu är veckan här. Veckan som vi försökt få gå ihop på något vis här borta i Ringsta. Allt händer den här veckan och tänker jag på det för mycket förstår jag inte hur vi ska hinna med allt. ( Så därför gör jag inte det )
 
Den här veckan ska jag jobba 3 dagar, Jay 1 eller 2 dagar. Vi ska packa, hämta ut nycklarna till lägenheten. Jay måste till arbetsförmedlingen för att fixa reseersättning till Stockholm, jag ska till tandläkaren, jag måste måla klart alla stolar samt slipa ner en barnstol och måla den vit. Vi ska på Ikea och så på söndag så är det stora flyttardagen.
 
Mitt i allt detta ska vi även vara föräldrar åt Travis som liksom kommer i kläm den här veckan.
 
OCH till råga på allt så ska min mamma jobba två nätter OCH Tobbe ska opereras på torsdag!
 
Operationen på Tobbe gör automatiskt att han inte kan hjälpa till att flytta, så alla som jag känner som kan tänka sig att hjälpa till nu på söndag är mer än välkomna att höra av sig.
Vi har inte alls så mycket möbler eller tunga saker, men allt tar dubbelt så lång tid att bära och flytta när en 9 månaders också vill hjälpa till att bära och flytta eller vara uppe i famnen och titta vad det är som försigår.
 
Så då sparkar vi igång den här veckan då! Så ser vi hur vi har landat om sju dagar!
Nu: Jobb!
 
 

Kommentera här: