Fria-aktiviter-natten

Jag brukar få någon slags sovmorgon alternativt inte behöva gå upp och fixa flarran vid första matningen på natten när det är helg. Inatt vid 01 så åt Travis upp sina händer i hopp om att de förvandlats till en kos spenar, så för att fortsatt få ha en som med fingrar så sa jag till J 122 gånger att han skulle gå ner och göra i ordning en flaska eftersom det var min vilonatt.

Den 123 gången gick han ner iallafall, och jag försökte tyst trösta T utan att göra honom pigg. Och jäklar vad jag fick trösta för karln kom ju aldrig tillbaka!

Blåser han maten varm eller vad är det frågan om muttrade jag och sprang ner för att piska honom lite. Och vad möts jag av. Jo en flaska mjölk som är rykande het i flaskvärmaren i köket och en sovande sambo med armarna i kors i soffan....

Tack för den så kallade fria-aktiviteter-natten kära sambo.

1 mami:

skriven

Hahahahahahahahaha
flåt men de där va KUL
Då är man trött hahahahahaha
puss på er.......

2 kickan:

skriven

Hahahahaha!! stefan nr två där!

Kommentera här: