Vad händer och fötter?

Travis har på allvar upptäckt sina fötter nu. Jag har sett tendenserna i 10 dagar eller så men nu så greppar han faktiskt fötterna de gånger han når och han tittar på dom minst lika ofta. Fingrarna är fortfarande den roligaste "leksaken" och de öppnas mer och mer för varje dag. Idag tex greppade han en penna själv som låg på bordet och igår "lekte" han jättemycket med en av kusin Sebastians Cars-bilar.
 
Matrutinerna är upfuckade igen nu när vi rest. Det kan gå 5,6,7,8 timmar mellan målen! Men när han väl äter så drar han i sig 180ml på 5 minuter typ. Hoppas det går till sig,
På tal om mat förresten. Idag lät mamma honom suga ur juicen från en clemetinklyfta och JÄÄÄKLAR vad han sög! Bebisar brukar ju rynka lite på näsan när det kommer nya smaker men T sög som om det inte fanns någon morgondag! Och när vi tog bort klyftan så skrek han som om någon stuckit kniven i honom. Hahahahaha! Kanske blir ett litet matvrak av den här krabaten.
 
Rekord i sträcksovning hade han inatt också! Sov från 21 till 05.20 innan det var dags för matning. Jag var fasen nästan pigg när jag vaknade! Tror inte på samma tur i natt igen då han har haft en dålig dag och varit väldigt gnällig stundtals, MEN, han har också skrattat sitt första riktiga normala skratt. Det var lite sjukt att höra ett skratt som låter som ett större barns skratt komma ut ur min lilla klump.
 
Det var all rapportering om Mr T för den här gången. I morgon blir han 15 veckor gammal!
 
 
Leker med fötterna i ny mysdress vi fyndade på loppisen i söndags.
1 Åsa:

skriven

Jag är ledig fredag lördag söndag och måndag :-) kan vi ses något :-) puss

Kommentera här: