Festligheter!

The Travmeister väger numera 4kg och 80g! ( viktigt med grammen vettni )

Och mamman tyckte efter detta framsteg och lite funderande under veckan att Mr T är stor nog att sova över hos kompisar för första gången. Eller ja. Farmor och farfar då. Och skall därmed besöka stadens uteliv nattetid för första gången sen i november.

Det kommer ta hela dan att göra mig klar! Jag ju helt tappat touchen. Raka ben vore kanske på sin plats? Damma av nått tajt nummer att klämma över storlökarna. Smink! Hår! Klackar?!
( du måste sova hela dan idag min son tyvärr )

Och med tanke på att jag blir halvt blind av den stora gula på himlen så luktar det ölträdgård à la England style Big time ikväll.

Sänd era tankar och böner till mig inför i morgon kl 07 när jag öppnar mina två blå och ser om jag lever.

( dagen till ära får grabben ha på sig swe-kläder när han ska va hos farmor och farfar. Haha! )

1 Sandra B:

skriven

Ha så roligt och njut av kvällen! Trav är en riktig söting, vill gosa!!! <3

2 Beckan:

skriven

Å vad glad jag blir av att läsa detta:=) Njut och ha det helt underbart! Party Lelle:P

3 mami:

skriven

Ha en bra kväll nöööö..
De kommer gå så bra för farmor o farfar sååå de e lugge....hon har ju fött 5 ungar ju :)))
Puss

Kommentera här: