Avslutat kapitel?

Vi badade idag på morgonen. Jag börjar få kläm på att göra det själv nu med baljan och hålla i honom i vattnet och samtidigt tvätta honom.

Iallafall så har Travis gått från att hata att bada till att älska att bada. Idag under badstunden så tok-skrattade ( log ) hela tiden! Åh vad jag önskar jag hade haft en tredje hand så jag kunde tagit en bild på snyggningen!

Jag undrar om gårdagen blev någon sorts vändpunkt för honom. Om dropparna har gett full effekt? Gårdagens nöjda bebis är fortfarande en nöjd bebis idag. Han sov i 5 timmar i sträck inatt. Vaknade för mat kl 03 och sen nästa gång klockan 06. Sen dess har vi gullat, han har sovit efter varje matning och bara gråtit när något är fel och inte för att han har haft ont. Det känns som jag har fått en "normal" bebis. ( frisk är väl mer rätt ord ) Det är fortfarande lite ont att släppa vind men det är allt. Jag kommer ändå fortsätta med dropparna nån månad till för att bara säker och så har han blivit större då.

Förhoppningsvis blir det inga mer "sjuk"-inlägg nu på ett lååångt tag. Helst inte förrän han börjar på dagis och får äckel baciller.

Kommentera här: