Vårstormar!

Det måste vara det absolut sämsta vårvädret på evigheter här hos oss i Leicester idag. Det är storm, 5 grader varmt och spöregn. Det är så grått och rått det kan bli ute.

Och jag som ville baka cupcakes! Men jag vägrar gå så mycket som ett steg utanför dörren! Min fina blomma utanför dörren har väl både blåst omkull och dränkts vid det här laget och Jays utomhus-chilis med.

Men våra inomhusodlingar verkar trivas och må bra!
Jays i miniväxthuset med tomater, chilis och paprika och mina kryddor i småburkarna med gräslök, mynta och dill. ( ja jag vet inte vad jag gjort för fel med muntan men död verkar vara det rätta ordet för mittenburken, tror jag övervattnade i början av misstag )

Hur ska vi spendera dagen? Förmodligen med att tvätta och mellan maskinerna äta samtidigt som jag ska städa badrummet och sen äta igen och igen.

1 - J U L I A ♥:

skriven

- Kikar in och önskar dig en trevlig söndagskväll,



kram :)

Kommentera här: