Pill pill!

Finns det något skönare än att pilla på saker?! Här är mina topp 5 av Världens skönaste pill!

Pilla bort sårskorpor
Pilla på den lilla flärpen som blir när man har nageltrång
Pilla bort sockludd mellan tårna
Pilla på någon annans sårskorpor!

Och min personliga favorit: pilla på ögonbrynen ( och det är den ovanan som gör att alla som fixar mina bryn på salong har det lite besvärligt ibland då håren har en tendens att ligga åt motsatt håll för allt mitt pillande )

Vad har ni för favvopill?

1 mami:

skriven

Ja du ,DU ska va glad att du har hår på ögonbrynet..hahahahaha du börja väl me de där när du va typ 1 år.....goga med ENA ögonbrynet :)

Puss

2 Karin:

skriven

App app app inte ögonbrynet Lelle! Du vet vad jag har sagt ;)

3 Lelle:

skriven

Jag veeet Karin! Jag tänker på dig varje gång! Men du skulle vara rosenrasande på mig om du såg mig nu, blir mycket pill när psyket krackelerar för skit-jobbet! Haha!

Kommentera här: