måste rösta på henne i kommunalrådet då?

Jag vet att det är skittråkigt att läsa om drömmar men jag måste få skriva ned den här ändå då min familj var med i den samt mina vänners dotter....


Jag drömde att en man skrapade fram tre flodvågor på en lott och det skapade kaos och alla var tvugna att fly innan flodvågen kom. Jag och min familj slängde in Sally ( japp Sally var våran tjej och hon hade just lärt sig säga Tjena ) i bilen tillsammans med Tobbe och hundarna. De körde för att rädda sig medan jag, mamma, brosan och syrran sprang mot högre höjder för att skydda oss. Allt utspelade sig i Fjäl och de höga höjderna var backen upp mot vårt hus som var helt sjukt jobbigt att springa upp för. Vi hör vågen komma och ser den bakom oss och paniken kommer. Hur ska det gå för Sally och Kevin? ( en av våra hundar ) Bilar krockar och det blir stopp i trafiken på den lilla vägen i Fjäl. Ingen kommer någon vart. Plötsligt tystnar allt och vågen forsvinner när mamma ropar: Nä det är lugnt, han vann bara 20 000... och sedan forstätter hon: Men jag har en fråga: Sara Svärd har ju bott i det här huset innan oss, betyder det att vi måste rösta på henne i kommunalrådet då? Jag svarar då: Ja det vore ju jättesnällt om vi kunde göra det!

Sen vaknade jag. Det sägs att drömmar betyder något, men vad i helvete skulle den här drömmen betyda?
1 mami:

skriven

Hahahahahahahahahahaha....ofta baraaaa säga så...bara 20 000 o rösta på henne appropå katastrofläge hahahahahaha-----de som e så coolt med drömmar...

puss

Kommentera här: