sockersott och lite irriterande

Jag vet att sant har ar sockersott och lite irriterande att lasa om men det skiter jag i.

Finns det nagot battre an att varje morgon fa vakna av att nagon haller om en, sager god morgon och tillagger sen att det som gor honom allra lyckligast ar att varje morgon fa vakna upp med mig brevid sig?

Eller...

Har man bara en otrolig tur nar man efter avslutat jobbpass en helt vanlig torsdag far en helkroppsmassage med babyolja pa varenda millimeter av ens kropp a la Thailand sa man blir helt avslappnad och somnar in med ett leende pa lapparna?

Eller..

Ar man bara bortskamd eller alskad nar man varje sondag far frukost pa sangen, pill i haret for att man har huvudvark och ett upptappat bad med hallonbadskum for att fa huvudvarken att forsvinna?

Eller.. Nar man varje gang han tittar pa en kanner sig beundrad och vacker for de ogonen stralar av lycka och ar helt arliga nar han varje dag sager att jag ar det vackraste han vet.




1 Åsa:

skriven

Det är underbart att läsa tycker jag! =) <3

Kommentera här: