Finns ni kvar dar ute?

Det ar sjukt dalig respons pa bloggen om jag far saga sa. Inga kommentarer what so ever. Ar det ingen av er som laser langre eller skriver jag sa otroligt trakigt att det inte ar vart att plita ner en liten rad?

Finns ni kvar dar ute kara lasare? Halla??
1 mami:

skriven

jag läser alltid din blogg,ska bättra mej mera kommentarer tack....de som e så kul med o blogga oxå OM det är nån som läser o skriver nått...därför ja e så dåli på o blogga puss

2 Evelina:

skriven

Ja för tusan! Skriv skriv skriv! Behöver min Lellelidos för 17.

3 nigo:

skriven

Ja e här ;)

4 Werner:

skriven

Det e klart jag läser! puss

5 Åsa:

skriven

Självklart är jag här också! =)

6 Jana:

skriven

jag läser lelleee

7 mormor:

skriven

vet du att du lever med en canserbomb?all tatueringsfärger är cancerfrankallande i högsta grad

8 Veronica:

skriven

Jag är kvar Lelleliii!!! Superkul att läsa hur du har det om dagarna over there :)

9 Lelle:

skriven

Nej Mormor, det var forr i tiden det. Nu anvader dom annat black som inte ar cancerframkallande. Forresten har jag aldrig hort talas om nagon som fatt cancer av tatueringar. Mamma, syrran och Tobbe ligger i riskzonen da ocksa inte sant?

10 syster:

skriven

Jag läääser :)

11 beKcAN:

skriven

Å jag läser älskade hjärtat... såklart vill jag höra om allt:=) Love U

Kommentera här: