Nu sitter jag här.

Nu sitter jag här. Det har gått 9 dagar av 10 på min visit i Östersund. Väskorna är packade till bristningsgränsen och jag sitter hos mamma och fixar det sista innan planet går i morgon klockan 10.10.

Följde jag schemat då?

Så här såg det ut....... och det kursiva är hur det egentligen blev.


Tis 19/7: Landar på Jämtlandsk mark omkring 19.00. Kramas med mamma på flyget och åker hem till farmen och äta varmkorv med mos. CHECK!

Ons 20/7: DOLOTIME ( du har inget val syster ) God mammas mat till middag, please! CHECK!

Tors 21/7: Öppen för förslag, om inget sker så vill jag ha mer DOLOTIME och ska det plockas godis på torsdag så är jag med, måste ju få känna av chefen på gamla jobbet. ;) kommer inte att genomföras då chefen har semester... Myste med Maria hela dagen, vi lagade middag och efterrät och kollade på film. Träffade också Jonatan och Sally och det slutade med en sprucken skärm på min Iphone sådär dag 1.

Fre 22/7: STRÅKETpremiär! Vänner kommer hem, det ska skålas för yran och vi ska roa oss i goda vänners lag. CHECK!

Lör: 23/7: Middag på Innefickan, sen stråket. CHECK!

Sön: 24/7 Öppen för förslag, men myskväll med snacks är ju alltid något som går hem en söndag. Årets fotbollsmatch på Lövsta IP med TINA!? Stråka på kvällen kanske med Tina, Matte å la familia? Det blev utgång med Tina, men ingen fotboll då det regnade. Halvcheck!

Mån: 25/7: Sandras födelsedag! Vinprovning, mys och mingel! CHECK!

Tis: 26/7 Öppen för förslag Mandytime?! Åt pizza hemma hos Tina, myste med vänner och sedan hem till Åsa för att baka tårta resten av kvällen.

Ons 27/7 Eventuellt grillkväll hos Karin på Frösön och sen stråk. FEL FEL FEL! Jag struntade i allt vad som hette Stråk och var barnvakt åt min systerson hemma hos Åsa över natten medan min syrra och hennes kille var ute på galej ( kommer ett eget inlägg om det var så säkra )

Tors 28/7 Hem till farmen för mys med familjen och DOLOTIME och packa om väskan.  CHECK!

Fre 29/7 Lyfter från Åre/Östersund flygplats 10 på morgonen, vi ses till jul Sverige! CHECK ( ja det får vi ju hoppas! )
1 Åsa:

skriven

En liten rolig grej! Träffade Karin i går, hon har mitt paraply! =) haha puss älskar dig

Kommentera här: