Langesgata eeeeeeeeeeeeeeeeeeett!

Uppdrag 15 - Bilder från mitt rum/min lägenhet
Det är med stor glädje och tacksamhet gentemot mina hyresvärdar jag här presenterar:
Langesgata eeeeeeeeeeeeeeeeeeett!

Såhär ser vi ut direkt efter vi slagit upp dom två blå. På rad i soffan, surfandes eller wii-andes.
Här är vårat vardagsrumsbord. det består av två plastlådor på hjul som vi lindat in i två olikfärgade/mönstade filtar. Det där är Linas ben.
Här är vår utsikt till hotellet på andra sidan gatan. Och där är även här vi slänger ut nyckeln till de personer som inte har någon efter de har kommit hem från jobbet.
Här är vårt loft och min garderob ( Läs: Väska med knöliga kläder )
Här ligger alla våra skor, så det är skitsvårt att komma in och ut genom dörren som är....
...felvänd så man öppnar den inåt. Det hjälper inte oss i platsbesväret.
Här sover hyresvärdarna, som ett riktigt lite dorm!
När man bor 5 tjejer i en liten två så är det ett faktum att det kommer att ligga kläder överallt. Här har vi beviset. Här är en garderob.
Här är en garderob till
Här är en garderob i köket/vardagsrummet
Här är vårat kök med våra icke-existerande hushållsartiklar Men det finns vin!
Här sover jag och Amanda, upp på loftet. Det är skitsvårt att klä på sig för sitter man raklång slår man huvudet i taket.
Så, visst är ni skitsugna att bo som jag gör?

Kommentera här: