Utan mördandet, men gärna med en ung Brad i baksätet

Spenderat helgen på farmen med familjen. Det är ju ändå mors dag och det tillhörande klassiska elitloppet! Idag körde jag även bil för första gången helt själv, utan att någon annan satt i bilen! Och det gick suveränt bra. Det var ganska rofyllt att sitta där bakom ratten och lyssna på radion och köra vägen in till Lit och hämta feta syster yster
( hon borde typ ha kläckt igår, så tjock är hon nu, och magen är sten-jävla-hård )
Annars fördriver jag tiden här ute på landet tillsammans med lillebror på google maps och kollar vägar, städer, platser från Vancouver ner till sunny Los Angeles, med ett stop i VIVA LAS VEGAS!. Den roadtrip jag vill göra nästa år. Såg dessutom att inte alltför långt från Vancouver ligger Forks och Port Angeles. Det känns som ett måste-stopp för mig och Maria. Twilight for fuck sake!
Thelma and Louise all over again kind of feeling, det är den jag ser framför mig. Utan mördandet, men gärna med en ung Brad i baksätet. Kan vi lösa det här lite snabbt, tack?!
NU finalen i Elitloppet! Heja "Nu Pagadi" och såklart Åke och Torvald Palema!
"du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen"
1 beKcAN:

skriven

HAHAHAHA, absolut...

Kommentera här: