De planterar en bomb inne på toaletten...

Utdrag ur min privata resedagbok 17/3-18/5 2010
Del 4

18/3 Någonstans i luften mellan Sverige och Istanbul
"Jag är uppe i luften. Nu finns det ingen återvändo. Planet känns litet ( såklart, jag kommer bli positiv först när jag landat i Phuket ), jag fick inte sitta i gången som det stod på min biljett, för två män av utländsk härkomst och som luktar illa sa att det var deras plats och inte min. Så nu sitter jag inklämd vid fönstret. Själv. Vi fick 3-rätters till flygplansmiddag, jag nekade. Rädsla övervinner hunger alla dagar i veckan. Dessutom är jag nojjig. De två männen brevid mig + en framför har alla tre försvunnit från sina platser och har varit borta i typ 30 minuter. Varför? Negativa Lelle spekulerar. De planterar en bomb inne på toaletten...

Mina flygplanshörlurar har gått sönder också så filmen som visas har inget ljud. Det är 2 timmar till landning i Istanbul."
1 Lisa:

skriven

Haha, jag känner igen mig så väl i det du skriver! :) Allt från att vara för rädd för att äta och till att ha koll på sina medpassagerare... Har till och med tagit tid på folk som gått på toaletten. Pinsamt men sant.

Kommentera här: