You´ve been Thunderstruck!

Spenderar helgen på landet hos mina päron. Kom hit igår.
Övningskörde lite olagligt med mamma på smala vägarna mellan Husås-Ringsta-Korsta, blev bjuden på godaste köttfärsbiffarna a la mammsen till middag. Sen som alltid efter maten när jag är här så blir det soffläge med Kung Kevin ( mamma och Tobbes Whippethund ) bakom benen och så dunar jag in. Åh det är så härligt! Jag sover aldrig på dagtid annars, det är bara här. Antar att det är för att här kan man verkligen slappna av. Inga måsten, inga krav, inga tider att hålla, jag kan inte ens bli nått på mobilen för mitt 3 abonnemang fungerar inte så här långt bort från stan. Kvällen fortsatte med en sommar-Martini och favoritfilmen Nyckeln till frihet.
Idag vaknade jag upp av mig själv vid halv nio, låg kvar i två timmar och läste bok. Tog en varm dusch och åt sen frukost. Solen lyser jättefint utanför fönstren, och allt gnistrar i kylan. Resten av den här dagen blir och lugn och skön. Det ryktas om att lillebror kommer också! Så nu fattas bara syster yster ( var är du? ) Jag har tjuvkikat i kylen och har sett att det kommer bjudas på goood middag ikväll! Tror mitt norra öga skådade en oxfilé bakom osten.

Så som nu hör, just nu är allt rätt behagligt. Tobbe bygger datorer, hundarna vilar, katterna chillar... och mamma, min mamma ja... hon "förstör" tystnaden med att spela Guitar Hero AC/DC på högsta volym i vardagsrummet så rutorna darrar.
You´ve been Thunderstruck!



"du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen"

Kommentera här: