en liten släng av resfeber?

Inatt drömde jag att jag, Werner, Sandra och Sara ( och maria en liten sväng ) skulle ut och resa i djungeln. Vi stod klara för avfärd med våra väskor på en gigantiskt tågperrong i London. Resten av gruppen gick före till vårat tåg så jag fick springa efter för att hinna och när jag kommer fram så har allt i min handväska åkt ur. Alla mina pengar, min kamera, min telefon. ALLT. Jag springer tillbaka och får lyckligtvis tillbaka ALLT! Springer ännu fortare tillbaka igen för att hinna med tåget med mina vänner, och samma sak händer. Allt är borta. Rusar tillbaka. Får ännu en gång tillbaka mina grejer av polisen fast med mycket mer pengar. Falska pengar i buntvis. Jag tackar och tar emot och springer mot tåget. Att springa tillbaka dit tar två dargar, så tjejerna hade glömt bort mig och Sandra hade börjat jobba på en bar i en bungalow i djungeln. Jag känner mig ledsen över att ha missat allt som har hänt och deppar ihop på tåget tillsammans med en tysk tjej. Det sista som händer är att tåget har stannat och vi är fast där de nästkommande tre dagarna och Sara ( som även här är gravid ) surar över att hennes hår blir så fett om hon inte får duscha varje dag och går omkring och letar efter sin handduk. Utanför fönstret bland djungelns alla gröna blad står Sandra och plockar disk från borden....


Kan vara så att en liten släng av resfeber har börjat sätta igång?
22 dagar kvar!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sandra B:

skriven

Hahaha, drömmar kan verkligen vara konstiga. Men min roll kändes ändå ganska passande. Puss på dig

Kommentera här: